Ons centrum Klacht of compliment melden


Wilt u iemand een compliment geven? 

Dan horen wij dat graag van u!


Compliment geven


Heeft u een Klacht?

Bij SGE werken enthousiaste medewerkers die er alles aan doen om goede zorg te leveren in overleg en in samenwerking met u. Toch kunnen er situaties ontstaan waarin u ontevreden bent. Uw kritiek is van groot belang om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren daar waar het nodig is. Indien u uw kritiek kenbaar maakt, kunnen wij hierop inspelen. Tevens kunnen wij door uw uiting van kritiek een herhaling proberen te voorkomen. Ons streven is om ervoor te zorgen dat uw klacht wordt verholpen en uw onvrede weggenomen zal worden.
>  Uitgebreide klachtenregeling SGE.


Klacht melden
Uitgelicht
Contact met de praktijk via de MedGemak App
Contact met de praktijk via de MedGemak App
Geplaatst: 31 juli 2020

Het advies is nog steeds om niet zomaar naar het centrum te komen. Neem altijd eerst telefonisch contact op. In de centra wordt 1,5 meter afstand gehanteerd. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen adviseren wij, zeker nu, gebruik te maken van de digitale mogelijkheden van het centrum. Deze week hebben wij een brief gestuurd om u te informeren over de digitale mogelijkheden van uw huisartsenpraktijk. In deze brief wordt verwezen naar een folder, die per abuis niet werd bijgesloten. We vinden het ontzettend jammer dat deze mailing niet goed uitgevoerd is, onze oprechte excuses hiervoor. U krijgt deze folder alsnog toegestuurd en kunt in dit nieuwsbericht alvast de digitale versie van de folder lezen.

Verstandig zonnen
Verstandig zonnen
Geplaatst: 30 juli 2020

Met mooi weer is het belangrijk verstandig te zonnen! Wij hebben (in samenwerking met Thuisarts) tips voor u op een rij gezet.

Volg je zorg
Volg je zorg
Geplaatst: 29 juli 2020

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Zorg dat u niet voor verrassingen komt te staan als u plotseling op de huisartsenpost of Spoedeisende Hulp zit: Volg je zorg!