Ons centrum Klacht of compliment melden


Wilt u iemand een compliment geven? 

Dan horen wij dat graag van u!


Compliment geven


Heeft u een Klacht?

Bij SGE werken enthousiaste medewerkers die er alles aan doen om goede zorg te leveren in overleg en in samenwerking met u. Toch kunnen er situaties ontstaan waarin u ontevreden bent. Uw kritiek is van groot belang om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren daar waar het nodig is. Indien u uw kritiek kenbaar maakt, kunnen wij hierop inspelen. Tevens kunnen wij door uw uiting van kritiek een herhaling proberen te voorkomen. Ons streven is om ervoor te zorgen dat uw klacht wordt verholpen en uw onvrede weggenomen zal worden.
>  Uitgebreide klachtenregeling SGE.


Klacht melden
Uitgelicht
Informatie over hydrochloorthiazide
Geplaatst: 5 december 2018

Gebruikt u hydrochloorthiazide, bijvoorbeeld als plastablet, tegen hoge bloeddruk, voor hartfalen of vochtophoping? Deens onderzoek laat zien dat hydrochloorthiazide een klein verhoogd risico op twee vormen van huidkanker kan geven. U kunt dit medicijn blijven gebruiken, maar er geldt wel een extra waarschuwing. Klik op 'Lees verder' voor uitgebreid advies.

Uw medicijn scannen
Uw medicijn scannen
Geplaatst: 4 december 2018

Apothekersorganisatie KNMP heeft een barcodescanner ontwikkeld. Medicijnnamen typen is hiermee verleden tijd. Na het scannen van de barcode op het medicijndoosje komt u direct uit bij informatie over uw medicatie.

3 goede vragen
3 goede vragen
Geplaatst: 23 november 2018

Een knieoperatie of niet meer voetballen? Doorbehandelen of stoppen? Als u naar de arts gaat voor onderzoek of behandeling, heeft u altijd meerdere mogelijkheden waaruit u kunt kiezen. Welke behandeling of welk onderzoek het beste bij u past, hangt van een aantal zaken af. Bijvoorbeeld van de risico’s en de bijwerkingen, van uw leefstijl en omstandigheden, van uw beroep en uw wensen. Het is belangrijk om samen met uw arts deze zaken op een rijtje te zetten. Dit kunt u doen door 3 goede vragen te stellen.