Ons centrum Klacht of compliment melden


Wilt u iemand een compliment geven? 

Dan horen wij dat graag van u!


Compliment geven


Heeft u een Klacht?

Bij SGE werken enthousiaste medewerkers die er alles aan doen om goede zorg te leveren in overleg en in samenwerking met u. Toch kunnen er situaties ontstaan waarin u ontevreden bent. Uw kritiek is van groot belang om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren daar waar het nodig is. Indien u uw kritiek kenbaar maakt, kunnen wij hierop inspelen. Tevens kunnen wij door uw uiting van kritiek een herhaling proberen te voorkomen. Ons streven is om ervoor te zorgen dat uw klacht wordt verholpen en uw onvrede weggenomen zal worden.
>  Uitgebreide klachtenregeling SGE.


Klacht melden
Uitgelicht
Laaggeletterheid
Laaggeletterheid
Geplaatst: 20 april 2018

1 op de 9 Nederlanders is laaggeletterd. Er komt steeds meer aandacht voor de problemen die laaggeletterden ervaren in het contact met zorgverleners. De communicatie is niet optimaal, waardoor laaggeletterdheid kan samenhangen met een slechte gezondheid. Een groep studenten van Fontys heeft in opdracht van SGE onderzoek gedaan hoe de zorg aan laaggeletterden kan worden verbeterd.

Spoed of niet?
Spoed of niet?
Geplaatst: 20 april 2018

Tim en Fatima hebben een zieke baby. Is dit een geval voor de huisartsenpost? Bekijk de filmpjes en ontdek wanneer iets spoed is. Twijfelt u? Gebruik dan de app: Moet ik naar de dokter.

Philips Health Watch
Philips Health Watch
Geplaatst: 18 april 2018

SGE heeft deelgenomen aan een onderzoek van Philips naar het gebruik van een horloge en app. In het project - met de naam PrimaCoach - hebben praktijkondersteuners van SGE en 25 patiënten met diabetes of hart- en vaatziekten deelgenomen. Gedurende 12 weken hebben zij een horloge gedragen. Het horloge meet fysieke activiteit, slaapactiviteit en hartslag.